Friday, July 29, 2011

3

:: Selamat Hari Lahir

28 Julai ~ Perlawanan bola antara Malaysia vs Singapura. Okey fine! Malaysia kalah. Bukan nak cerita pasal bola sebenar nya tapi ~ Happy Birthday!!! Pom..pom..pomm... (bunyi mercun cina) Nak wish kat diri sendiri.

'Happy Birthday che'q na, semoga Allah lapangan pintu rezeki, semoga Allah ampun kan dosa-dosa che'q na, semoga Allah memberi kesihatan yang baik dekat che'q na untuk beribadat kepadaNya. Semoga Allah beri kesabaran dan kekuatan hati dekat che'q na untuk menghadapi dugaan. Semoga jadi anak yang baik yang sentiasa berbakti kepada mak & bapak. Semoga che'q na berbahagia dunia dan akhirat. Dan semoga Allah panjangkan jodoh 'kami' sehingga menjadi satu ikatan yang sah. AMIN!'

Trimas buat kawan-kawan yang wish dekat FB ~ budget je kawan-kawan baca. Okey terutama si kecik ni ~ azie & of course orang pertama yang wish ~ mr chubby. Wish pun dah cukup bermakna tapi kalau disertakan dengan hadiah lagi la bertambah-tambah bermakna. kehkehkeh..

Okey tahun ni tak ada kek besday, tak macam tahun lepas celebrate dengan colleagues ~ surprise party. Kek coklat yang sedap dari ex-boss. Makan best yang dipayung oleh mr manager. Dan eskrim smarties yang disupport oleh kawan-kawan.

Tapi tahun ni ada 2 hadiah yang cukup bermakna. Walaupun dapat in advance. Mrs Pinky & Mr CQ.

Mrs. Pinky dapat around bulan 5. Dia ada kembar Mr Black nama nya ~ yang ni mr chubby yang peggang. Ala, adiah Mr Chubby bagi sempena 4th anniversary.

Mr CQ dapat awal bulan julai hari tu. Ohh.. yang ni mak dan bapak dengan rela hati tolong belikan lepas tengok perangai che'q na yang dah macam cicak tertelan ekor sendiri. Alahai apa tak nya, mr acer yang da berkhidmat selama 4 tahun tetiba bagi surat resign. Mana nak di cekau tempat untuk beron9, berchatting, berblog, bergossip, berFB & yang paling penting tempat untuk gelak-gelak dan senyum sesorang.



 Mr CQ diapit manja oleh Mrs Pinky


"Selamat Hari lahir" sambil lompat-lompat manja dan kedip-kedip kan mata ~pehh perangai macam haram!!

nota kaki bucuk : semedeng jer panggil kaki bucuk, kaki che'q na wangi tau!!




3 comments:

syaf said...

hee came2 ayg....mis pinky and mr black.....pandai berisian tersurat ye,
bb doakan ayg sentiasa sihat,ceria,jgn sedih2 lagi......k...

a.k.a
MR HubbY

ZieSalikan said...

oit.......................

che'q na story said...

syaf : hehehe, sesejali buat isi tersurat.
azie : awat nya la hai

Post a Comment