Saturday, July 16, 2011

0

:: norma + talib


Dalam meniti hidup di dalam dunia ni, tiada siapa yang terkecuali dari menerima dugaan dan ujian dari Allah SWT. Semua nya adalah untuk menguji sejauh mana keimanan kita terhadapNya.

Dugaan yang Che'q na hadapi kini mungkin kecil sahaja jika nak dibandangkan dengan seorang insan ini. Entah dari mana che'q na tahu pasal "norma + talib" ni, mungkin sebab che'q na yang sememang nya suka berjalan-jalan di  blog-blog orang mencari info dan ilmu, terjumpa la satu blog ni yang menceritakan perihal pasangan suami isteri ini.

kemudian dapat la blog kakak kepada mereka iaitu Kak moon dalam dok baca entry pasal "norma + talib" ni, tak perasan laju jer air mata jatuh, memang meruntun jiwa sangat. dengan keletah si Rafiq yang comel (walaupun dapat tengok dalam gambar sahaja) ianya sudah cukup meruntun perasaan kasihan dan simpati buat si kecil itu.


tergerak hati untuk membuat entry ini,che'q na tiada kemampuan dari segi kewangan tapi sekurang kurang nya dapat sebarkan kepada blogger yang lain walaupun che'q na tau tak ramai yang membaca blog ini. sekira nya anda - anda di luar sana yang membaca entry ini, yang mempunyai kemampuan, sila-sila la membantu mereka-mereka ini.

doa kan la mereka supaya dapat menempuh dugaan yang hebat ini.

kisah "norma + talib"
untuk sumbangan ikhlas

0 comments:

Post a Comment