Friday, December 31, 2010

0

ai ai 2011 tata 2010


2011 Pictures, Images and Photos

Tinggal beberapa jam saja kita akan melangkah ker tahun 2011. Nak@xnak, antara rela @pun tak, antara suka @ sedih. Masa tak akan menunggu. Tak kan la kit nak cakap:

“kejap masa kejap”

“Jangan la masuk tahun baru, banyak lagi benda aku tak siap kan untuk tahun ni” 

“Masa kau hold la dulu setahun lagi”

Tak ad makna nya. week! Kalu la masa tu boleh cakap :

“Tata semua manusia. Aku nak teruskan perjalanan ni. Lantak la kau orang semua. Bila aku ada, kau orang buat tak tau kat aku, bazirkan aku, buat benda tak berfaedah. Bila aku da terlepas korang cakap ~ cepat nya masa berlalu. Sekarang ni padan muka kau orang semua. Kejar la aku kalau korang dapat. Hahahahhaa”

Isyhh.. haru jugak kalau masa tu boleh bercakap. :D. Masa tak akan menunggu. Meraung macam mana pun. Nak tergolek macam mana pun. Lantak p la korang.

Antara sedar tak sedar, masa banyak memakan kita. Contoh nya, dulunya kita masih muda,bertenaga, sihat sekarang usia makin bertambah, tenaga mula hilang sikit demi sikit, kesihatan mula terjejas, sakit sana la sakit sini la. Dulu nya kita suka usik sana sini, berpoya-poya ke sana sini tapi sekarang kita makin matang, makin memikir masa hadapan. Dulu nya kita solo, single and available, aku solo beb! Tapi sekarang I’m engaged, I’m not available, I’m married, I have child. See, masa makan kita. Ngap.ngap.ngap. burrpppp kenyang.

Untuk che’q na tahun 2010 banyak meninggalkan kenangan pahit dari yang manis nya, yang sedih dari yang gembira nya. Takut nak tinggalkan tahun ni. Sebab manusia tak dapat meramal apa yang akan terjadi tahun depan. Makin kelat ker? makin pahit ker? makin masam ker? atau makin manis, makin berseri, makin bahgia. Kita nantikan aja la drama tahun depan. Penuh suspend, penuh kepuraa-puraan, penuh hasad dengki, penuh aksi, penuh kegembiraan. Jeng.jeng.jeng.

2011 balls Pictures, Images and Photos


Welcome 2011, let’s leave the bad thing in 2010 and bring the happiness , joy and prosperity >> teringat burger McD pulak :D in 2011. Enjoy everyone.

Nota kaki bucuk : azam tahun baru che’q n? urmmm…arrr…eeeee… entah la, nanti la che’q na pikir kat dalam office kecik.   


0 comments:

Post a Comment