Thursday, January 5, 2012

0

chat box punya citer

sebelum tahun baru hari tu, che'q na da ada terbaca dekat blog-blog tentang shout mix kena charge start 2012. ingat kan gosip jer.. kehkehekeh.. che'q na pun slumber jer la. 

tadi bila che'q tengok blog balik setelah beberapa hari di tinggalkan rupanya bukan sekadar kabar-kabar angin, tapi memang sah! *sah bukan sebab dah selamat nikah tapi sah sebab shout mix box dah tinggalkan pesan yang paling mendalam dan halus maksud nya 'shoutmix free plan is currently unavailable' ! okey! maknanya dia mintak kita bayar untuk perkhidmatan.

memandangkan kena bayar, dan che'q na pun tak nak bayar *kedekut gila hatta *bukan hatta dolmat setelah meround-round ke hulu ke hilir masuk dan keluar blog-blog orang lain maka kata hati dan akal serta nafsu sudah capai kata sepakat. 'yea! mari kita guna kan fibox. fibox bagus dan free' kehkehkeh!* jangan la kena charge pulak lepas ni.

dan seperti yang dilihat di sebelah kanan side blog ni, maka terseragam indah la fibox chat che'q na yang baru. hampeh dan menghampeh kan. kosong balik chat box tu. lihat la gambar comel ku yang tersenyum malu di situ.

dan yang paling mengharukan lagi, ter remove feedjit pulak bila nak remove shoutmix. ha! lagi sedih bila nak masuk balik tapi lupa pasword dan email. hampeh!

nota kaki bucuk : kenapa la che'q na membebel tengah-tengah malam macam ni

0 comments:

Post a Comment