Tuesday, February 21, 2012

0

:: one mom & three dads

masa untuk meng'review' cerita. review la sangat, ada ke yang nak baca. Tak per. tak per untuk rujukkan diri sendiri di lain hari..  ini salah satu cerita yang che'q na rasa best.

 
drama ni keluaran tahun 2008 dalam genre romance + comedy, ada 16 episod. cerita nya mengisahkan sepasang suami isteri yang baru berkahwin dan mereka terutama si isteri terdesak nak anak sendiri. macam-macam cara dia buat. tapi si suami ni ada masalah nak bagi si isteri mengandung.


 
lepas tu si suami mintak tolong 3 sahabat baik dia untuk derma kan sperma masing-masing tapi di suruh rahsiakan daripada isteri dia. akhirnya si isteri berjaya hamil, tapi malangnya suami dia meninggal sebelum isteri nya bersalin. dan bermula la episod bertanda 'soal' dekat 3 orang lelaki ni. siapa anak dalam kandungan perempuan tu. 


apa kesudahannya? tengok sendiri. tak best kalau cerita sampai habis. 



part yang che'q na rasa best dalam cerita ni, masa perempuan tu nak bersalin. lawak habis. lepas tu bila dia orang semua bergilir-gilir jaga baby girl tu. da la baby tu comel gila. kalau che'q na dapat memang pipi dia jadi mangsa. 


 
sumber dari wikiwiki eh wiki dan mr google yang hensome 

0 comments:

Post a Comment