Thursday, August 18, 2011

0

Kota Rainforest Resort : back to nature

sehari sebelum puasa, berkesempatan keluar lunch dengan ex-office mate. lepas lunch dia orang kena masuk kerja semula jadi tinggal la che'q na dengan seorang akak ni. bila masing-masing dah tak ada kerja dan da penat nak window's shopping tetiba terkeluar la idea dari dalam kepala che'q na yang geliga amat ni.

"kak kita pegi rainforest nak?"
"jom" tak sampai seminit dia pikir, start enjin kereta dan terus jalan. padahal dia tak tau pun kat mana tempat tu. aisyh!! dah sampai tengah jalan baru nak tanya dekat mana tempat tu.


Akhir nya di sini lah kami menghabiskan masa. KOTA RAINFOREST RESORT dengan trademark “back to nature”. Puihh! Memang back tu nature sangat. Senyap, sunyi. Horrow - tempat ni sebelum kota tinggi’s waterfall.

Sempat la kita orang buat survey dan berposing di mana-mana tempat yang kita orang singgah, lobby dia yang da macam ala-ala citer koboi, chalet dia yang double-store, berair-cond,. Singgah ke swimming pool, nampak awek seksi berbikini tengah mandi. Wauu! – okey tipu. Budak kecik pakai swimming suit je. Sampai ke tempat aktiviti out-door. Nak ke sini kena lalu satu jambatan tergantung ~ tak tinggi tapi rasa gayat dan pening-pening


Tempat not bad, tapi agak messy sikit dengan lalang. Seronok jeans che’q na kena cium dengan kemuncup, syahdu tu nak pisah kan. Kat sini boleh buat macam-macam aktiviti out-door, nak buat in-door pun ada jugak. Ada dewan untuk aktiviti seminar. 

 
aktiviti masa che’q na pegi khidmat Negara semua ada. Kayaking, flaying fox, abseiling, merentas halangan, jungle tracking ~ best betul. Additional activity banyak lagi kat sini yang boleh di buat, ada rock wall, boleh tengok firefly, fruit faram visit ~ makan la puas-puas sampai pengsan. Yang tak menahan ada paintball ~ padahal tak pernah main pun, excited terlebih che’ na ni.



Tak mau la cakap banyak, siapa yang berminat boleh la check link ni www.kotarainforest.com . macam-macam aktiviti dan promosi yang anda boleh tengok kalau bukak website ni boleh dengar bunyi hutan. Tak caya? pegi la klik.klik.klik.

bagi sesiapa yang nak buat aktiviti seminar atau kursus atau sesi merehat kan kepala otak atau sesi reunion boleh je ke sini. untuk mereka yang nak honeymoon pun boleh ~ dapat meramaikan umat manusia :D



Nota kaki bucuk : meh la datang.




 

0 comments:

Post a Comment