Saturday, December 8, 2012

2

Di mana? Di mana?

Haloooo.... Apa khabar semua? ada ke  yang sudi jengah blog che'q na ni? Lama tak berblog, dengan alasan MALAS melebihi buzy. heee...

Sedang menaip dari office. ceh.. hari sabtu pun kena OT. Apa boleh buat, tugasan + tanggungjawab. Tak ada apa yang che'q na buat di hujung minggu, dari merapu entah ke mana-mana lebih baik habiskan masa dekat office buat apa yang patot.

'tak social'

'tak pandai bergaul'

Itu yang bos dan kawan office cakap pasal che'q na. huhuhu. ada aku kesah? as long as che'q na happy dengan life sendiri cukup la. Tak susah kan orang.

9 bulan che'q na dekat sini, banyak benda-benda baru yang che'q na perlu belajar. orang kata hidup kena 'update' >> ayat siapa la tu. Sepanjang masa itu, kawan2 dan orang2 yang kenal che'q na tertanya-tanya. Mana hilang nya budak yang bernama 'ina' ni.

Bukan tak nak cakap, cuma biarlah orang tak tau, rasa kecik ati dan sedih tu masih ada lagi. Biar la korang nak cakap yang che'q na ni pendendam ke, emo ke, cakap la. Mulut orang kan. Lagi pun orang tak penting macam che'q na ni tak ada orang kisah pun.

Okey.. cukup la tu update pasal diri sendiri. Tak nak menaip panjang-panjang nanti terlebih 'emo' pulak che'q na.

nota kaki bucuk : kekok betul nak buat ayat bila dah lama tak update.

2 comments:

syaf said...

heee mata2 sentiasa bersama ayg.....

che'q na story said...

adeh... ada aja yer

Post a Comment