Saturday, July 3, 2010

0

@jahat nya!

"kau pe citer sekarang? keja mana?"
"aku ada jer kat umah. xkemana pun"
.............................................................................
*pop* ~new message~

"hai! ko wat per?"
"tengah tengok doremon. :P"
"hahahaaa.. ko sehat"
"alhamdulillah sehat n makin sehat"
"alhamdulillah. keja mana sekarang?"
"ada kt rumah"
"ko tak keja lagi?"
"x, :( "
 .........................................................................
"eh, kat tmpt ni ada keja"
"ko try apply kt tepat ni"
"ko cuba la, jangan putus asa macam ni"
"xla, aku tak putus asa, aku cuba la ni"

owhoooo... maafkan aku kawan2..
aku bukan menipu, tapi jujur pada kamu semua.
dah kalau orang tanya :

soalan : kau kat mana sekarang?
jawapan : aku ada kat umah la.
alasan : mesti la jawab kat rumah, dah memang waktu tu kat umah. 
office hour kan sampai pukul 5 jer.

soalan : kau keja kat mana sekarang?
jawapan : xkeja, ada kat rumah
alasan : betul la xkeja, kan dah malam ni. sah-sah, aku tengah
tengok doremon.

hehehe... bijak ke sengal?
tapi kalau orang yang betul-betul perhatikan
mesti dia akan perasan.
setiap malam che'q na mesti on9
bila siang hari tak da pun


0 comments:

Post a Comment